Sylvia

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Sylvia - 1 december 2012 15:35

Oj vilken start det blev på december! Snö, premiär av årets julkalender och lucköppningar. Mysigt som bara den!

Dagen har fortsatt i julens tema. Jag har gjort mintkyssar och pepparkaksgrissini. Oliver var med och rullade pepparkaksdeg och det blev några grissini färre tack vare det!
Blev lite tveksam till formen eftersom pepparkaksdegen flöt ut, så några runda pinnar blev det inte. Smakar väl bra ändå.

Julmusiken (absolut christmas -94) har flödat och allsången också här hemma. En riktigt skön dag idag. Nu är Melvin och Jonas på cup i billesholm och ikväll blir det middag hos familjen Lilja!

Ha en riktigt skön lördag!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards