Sylvia

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Sylvia - 28 december 2012 11:26

Vi var hemma hos Jonas moster och morbror annandag jul och frossade i ännu mer julmat. Melvin tog med två av sina julklappar, fotbollsspelet och sina älskade inneskor! Han är så fin.

Kände ingenting när vi kom hem därifrån men igår vaknade jag tidigt med halsont och en ömmande känsla i kroppen. Det bara flög på! Var trots det tvungen att åka till stan för att lämna tillbaka Odd Molly koftan och för ett besök hos gyn. Ett besök som resulterade i att jag låg i fosterställning med magsmärtor resten av dagen och kvällen. Jonas fick ett migränanfall och sent igår kväll vaknade Oliver med magont. Så gårdagen kändes som en "käftsmäll" minst sagt. Den förtrollande julkänslan byttes snabbt ut.

Idag jobbar Jonas igen och jag och killarna tar det väldigt lugnt. Låg kvar länge i sängen. Olivers mage verkar ok igen men jag känner mig väldigt risig. Jag och Jonas skulle gå på bio i kväll, men just nu känns det inte som en bra idé. Typiskt!

Hade behövt röja lite här hemma och börja planera nyårsfirandet som vi ska ha hos oss. Vi blir åtta vuxna och sju barn. Så det blir full rulle här hemma precis som på julafton.

Har ju glömt att lägga ut bilden på den underbara tomtegröten och de rårörda jordgubbarna från julafton. Min absoluta favorit!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards