Sylvia

Direktlänk till inlägg 26 maj 2014

En dag i taget...

Av Sylvia - 26 maj 2014 21:56

Det är måndagkväll och jag ligger sidan om Melvin i hans säng och lyssnar på hans andetag. Han sover gott och jag har inte orkat ta mig ur hans säng. Det är varmt, tryggt och lugnt hos Melvin. Min kropp är tung, ledsen och trött. Det har varit en tuff helg och det känns nu.

Mamma är så sjuk, så sjuk. Utan att gå in på detaljer så var det riktigt illa sent i lördagskväll. Jag och pappa satt hos henne. Men hon är en fighter! Läget är för tillfället något bättre och hon har fått lämna intensiven.

Igår firade vi en något annorlunda morsdag. Jag hälsade på mamma och hon fick tre armband som jag gjort till henne. Blomma får hon när hon kommer hem. Pappa följde med mig hem och vi grillade, pratade och promenerade. Vi gick ut på Rydebäcksbryggan och kollade på alla våghalsar som badade.


Vi letade efter Oliver och Melvin bland alla namn som blivit inblästrade i två stora granitblock i anslutning till bryggan.
Det för att vi som många andra bidragit till denna fina brygga.


När jag kört pappa hem cyklade hela familjen ner till bryggan. Oliver ville bada och efter många om och men gjorde han det.


Vi andra njöt av solen...




I lördags firade vi Jonas mamma...


Nu ska jag försöka komma isäng..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards