Sylvia

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Sylvia - 6 december 2012 17:41

Som liten kille är det tydligen inte brukligt att frysa om fötterna! Melvin önskar sig gosiga inneskor, sådana som jag har fast de ska vara bruna! Har varit runt i samtliga affärer idag (inte så många då vi snackar Landskrona) utan resultat. De ska helst inte kosta 400-500 kr som jag hittade i en skoaffär. Har även kollat på nätet på diverse sidor. Om man är vuxen eller tjej finns det massor men till små kalla pojkfötter finns det inte mycket att välja på! Har ni några tips? (Förutom HM, kapp-Ahl, wittings skor, lindex, city gross, Coop, jysk ÖB)

Fick en massa fina amaryllislökar av Olivers kompis mamma -tack Annica- och har pysslat med det medan killarna leget nerbäddade i soffan. Två riktiga myskillar är vad jag har! Nu blir det lyxmiddag för mig och mina pågar. Mamma Scan bjuder på köttbullar så jag ska koka lite pasta minsann!!

Fredag imorgon mina vänner....

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards