Sylvia

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Sylvia - 20 december 2012 19:49

Jullovet är nu så nära att man nästan kan känna på det! Barnen är glada och avslappnade och det råder förväntansfull längtan i vårt hem. Just nu, alldeles precis nu skulle jag vilja trycka på pausknappen! Det är nu det är som bäst, nu när vi har hela julhelgen orörd framför oss.

Barnen bakade pepparkakor förra helgen och de gjorde tre stora hjärtan utöver alla gubbar, krokodiler och stjärnor! Dessa hjärtan har vi nu dekorerat. De hade gjort ett till sig var och ett som jag skulle dekorera som var hela familjens. Så fina de blev, eller hur? Nu ska vi hitta något fint band som vi kan hänga upp dem i.

Kommer ni ihåg att jag fick ett gäng amaryllislökar för ett tag sedan? De har nu, lagom till jul, slagit ut i sin fulla prakt. Så fina med sina vita klockor.

Hoppas att ni hunnit med att köpa alla era julklappar så ni kan njuta av helgen. Hos oss blir det lite julgodisbak, tillagning av julskinkan och första julfirandet!

Imorgon är det 3 dagar kvar.....

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards