Sylvia

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Sylvia - 23 december 2012 18:00

Åh vilken härlig dag! Melvin går fortfarande i pyjamas och vi andra i myskläder. Snöstormen har dragit in över Skåne och Rydebäck med full kraft. Men förutom en liten runda på ICA maxi har vi varit hemma och inne i värmen. Jag fick nys om att det var rea på julsakerna på ICA och det lockade ut mig! Det fanns inte så mycket att ha, men en liten grön ljusslinga på batterier blev det. Den pryder nu min julgrupp på köksbordet.

Allt är klart inför den stora dagen imorgon. Idag har jag gjort det sista. Jansson's frestelse, griljerat julskinkan och gjort julgodis, "Rocky road" för första gången. Enkelt och gott!

Förutom några rundor "skitgubbe", pingis och fika inväntar vi nu "uppesittarkväll" och BingoLotto. Oliver hoppas på 1 miljon i vinst och jag önskar mig en resa till värmen! Vi får väl se vad det blir.

God lillejulafton från oss!




Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards