Sylvia

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Sylvia - 22 december 2012 21:04

Så mysigt imorse när vi vaknade utan att klockan väckte oss. Oliver stack iväg på träning men vi andra tog det lugnt. Jag vill njuta av min ledighet och jag tänker inte stressa. Vi gick i pyjamas länge och när Melvin spelade spel och Jonas stack till Oliver på IH gjorde jag laxpaj. Alla är inte lika glada för sill, Jansson's och brunkål så det känns bra erbjuda lite annat. Jag älskar dock all julmat!

Jag har lovar mig själv att ge mig en halvtimmes motion varje dag! På inrådan av min husläkare för mitt blodtryck skull och för att min sjukgymnast säger att det är bra för spänningarna jag har i nacke och skulderblad. Så nu när jag ska vara långledig är det bara till att sätta igång. Gick en runda längs Fortuna strand, förbi Tegel och upp mot Fortuna Terrassen igen. Kändes bra!

Nu är vi i Svalöv och firar jul hos svärföräldrarna. Jonas bror firar inte med oss på julafton detta året därför blev det en extra jul. Mysig och gott och nu befinner vi oss i matkoma upphöjt till 100!! Är såå mätt.

Trevlig lördag!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards