Sylvia

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Sylvia - 12 december 2012 22:00

Oj vad tiden rullar på! Nästa vecka är barnens sista skolvecka före jullovet och sen ska vi vara lediga länge jag och barnen.

Det är högtid att fundera ut vad man själv önskar sig! Typ mer egentid, en resa till värmen, viktnedgång, snälla barn, romantisk man..... Nä det får väl bli lite mer realistiska önskningar! Funderar på att önska mig en kaffemaskin. Har ni läsare några tips att ge mig? Vad önskar ni er?

Farligt är det när man surfar runt efter olika saker! Har ju som bekant letat ihjäl mig efter inneskor till Melvin och såg då ett par "uggs" till mig själv. Löjligt billiga! Det fanns fler reaplagg så det blev också en convercetröja till Oliver som extra julklapp. Jag har faktiskt äntligen fått beställt ett par inneskor till Melvin, även om det inte blev den modell vi hade tänkt från början! Mer säger jag inte....bild lär komma efter jul!

Jonas är hemma ikväll och han har varit efterlängtad. När Melvin hade sin mardrömsnatt då det kliade hela natten, så längtade han sååå efter sin pappa. Oliver har också längtat då Jonas lovat att gå och se "The Hobbit" med honom. Biobiljetterna är nu bokade till fredag och Oliver tycker det ska bli magiskt att få se den sena föreställningen dessutom!

Melvins koppor har börjat torka och inga nya har poppat upp så det känns bra. Nu är liksom det gjort!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards