Sylvia

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Sylvia - 21 december 2012 19:34

Äntligen har vi jullov! Jag och barnen slutade till lunch idag och det kändes helt underbart. Vi har bara softat här hemma och haft det mysigt. Melvin har lekt med Hjalmar både hos honom och här hos oss. Vi fikade lussebullar och diskuterade vad tomten ska komma med! Om nu tomten finns? Den där felinköpta julskinkan åkte in i en stekpåse i ugnen och sen var det bara att hålla koll på termometern. Luktade ljuvligt och var ju inte alls svårt så nu undrar jag varför jag deppade häromdagen! Har också gjort ett nytt gäng mintkyssar.

Nu sitter vi här och trycker i oss godis efter den vanliga fredagsmiddagen, tacos. Alla julklapparna är inslagna (puh...tog några kvällar) och imorgon är det dags för första julfirandet.

Hoppas ni också kan njuta av denna fredagen, dan före dan före dan före dopparedan!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards