Sylvia

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Sylvia - 4 december 2012 20:01

Julklappar... Det är såklart både kul att ge och få dessa julklappar, men jag avskyr stöket och böket med dem! Den eviga frågan vad man ska hitta på till alla barn och framför allt när man ska hitta tiden att komma iväg och köpa julklapparna! Något som stressar upp mig och många andra föräldrar. I år ska jag därför näthandla! Toys 'r us har numera näthandel, fri frakt t o m 16:e december och man får göra eventuella byten, återköp och reklamationer i de fysiska butikerna. Våra killar önskar sig en del nya spel och de ska jag köpa på spelbutiken.se. De har prisgaranti och fri frakt.


Jag hoppas trots näthandlingen få komma ut i de fint julsmyckade butikerna men utan stress och långa önskelistor. Har bokat in en barnfri dag den 3:e advent så då blir det ett besök på Emporia med mannen. Har inte varit i det shoppingcentert ännu.


Tänkte lägga ut lite julrecept imorgon på mina mintkyssar som blev riktigt goda och var enkla att göra. Ni ska också få receptet på min saffranskaka som alltid blir lika saftig och god. Lite tips till julbordet helt enkelt.


Ha en riktigt skön tisdag...snart är det helg igen!!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards