Sylvia

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Sylvia - 17 december 2012 18:19

Känner mig lite otursförföljd den senaste tiden! Är inte alls på hugget och det är kanske så att man drar till sig lite olycka då?

Diskmaskinen är trasig fortfarande och nu går det helt plötsligt inte att stänga en köksdörr ordentligt. Hämtade de försenade julkorten på posten idag och de var inte alls bra. Bilderna var helt suddiga! Mitt eget fel. När jag ändå var på Hemköp köpte jag på mig lite julmat som jag inte beställt via mathem.se. Bland annat julskinka. Var så fokuserad på att den skulle vara lättrökt så jag glömde kolla om den var färdigkokt! Vilket den såklart inte var = merjobb i köket!

Så nu har jag gnällt av mig lite!! J jobbar länge ikväll men jag behöver ju knappast känna mig ensam. Olivers kompis Tim och Melvins kompis Linus är här och har ätit med oss. Nu ska jag försöka klura lite på hur jag ska kunna göra det bästa av julkorten på typ ingen tid alls!

Förresten, hann inte blogga igår! Men J och jag hade barnfri dag på Emporia, som verkligen inte imponerade på mig, så det blev en runda på Väla också. Vi strosade mest runt och kollade lite julklappar till oss själva och något till barnens julstrumpor. Skulle vara en mysig dag men vi var ganska trötta och avslagna båda! När man får så lite ensamtid tillsammans så kan det ibland kännas som om man är lite främlingar för varandra. Hemskt! Barnen var här hemma och bakade jättefina pepparkakor med farmor och farfar.

Julkramar till er alla och glad 3:e advent. Och....Don't run faster than your guardian angel can fly"

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards