Sylvia

Alla inlägg den 22 december 2016

Av Sylvia - 22 december 2016 21:14


Go'kväll...

Kikar in lite snabbt till er en gång till idag :)

Det första jag gjorde när jag kom hem var att krypa ner i min säng och slumra lite! Usch och fy vad jag är förkyld...bara...pang...från ingenstans!!


Kvicknade till efter powernapen och har röjt undan lite inför imorgon då det blir några svep med dammtrasan och dammsugaren. Det är lättare att städa om man har röjt undan först...tycker jag iallafall.


Fick en julklapp med mig hem från bästa jobbet...nyfiken är jag...som bara den...MEN jag väntar med att öppna till julaftonskväll.


Röda liljor och några gröna kvistar fick följa med hem och ska få pryda julbordet på julafton.


Chilla hälsar...


Hon och jag vilar i soffan nu och väntar på att de jullovslediga pöjkarna ska komma hem någongång!!!!!

Kram
S

Av Sylvia - 22 december 2016 12:15


Hej där...


Ett litet lunchinlägg från mig till er med lite julklappstisp!


Lämnar gårdagen bakom mig med en feelgood-känsla och ett välbefinnande i varje del av min kropp!

Och trots en förkylning som nu brutit ut ordentligt och som faktiskt kommer jäkligt olägligt så mår jag ändå så förbannat bra :)


  


Igår hade vi en mysig lillördag här hemma, jag, grabbarna och P.

Vi åt min hemmalagade gulaschsoppa med surdegspanrich och drack rött vin....(ja inte grabbarna alltså, de fick sålart inte rödvin)!



December har varit väldigt bra så här långt!

Jag önskar inte något mer än det jag har just nu.




 




Så....


Hur går det för er med julshoppingen? Ni glömmer väl inte bort att önska något till er själva?


Om ni inte hunnit fundera ut något så här i julhetsens sista dagar så kommer här lite förslag på julklappar som jag inte tackat nej till iallafall...



 







Underbar..för att inte säga heeelt fantastisk parfym från Gucci.


 


Det mesta från Carolina Gynning smyckescollection gör nog vilken tjej som helst på gott humör :)


Eller det senaste i inredningväg från henne...


 


Finaste ljusstaken med en fjäril (från 595:-) som finns att köpa via Carolinas hemsida...HÄR.


När vi ändå berör inredning så finns det fler wanna-have-stuff...


     



Lyxljustaken från Hilke collection för en liten nätt summa av 1599 kronor.



 


Lampan från EOS är fortfarande aktuell i inredningsvärlden.


 


Porslin från Matteus. En dag hoppas jag få duka mitt fina matbord i återvunnet trä med just detta proslin och bjuda in till middag. Galet fint!!



Sist men inte minst...ett tips på en lyxig kappa med avtagbar pälskrage VEM vill inte ha det??


   


Lite inspo till er tjejer alltså...!


Because you´re worth it


Ha nu en fortsatt bra dag så hörs vi kanske ikväll igen.


Kram

S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards