Sylvia

Alla inlägg den 20 december 2016

Av Sylvia - 20 december 2016 21:20


Hej fina...

Ikväll softar vi här i vårt lilla plaza!

Jag var och klippte mig på bästa stället i stan...Rakt Av efter jobb och har nu inte en enda kluven topp kvar :)

Kom hem till en mörk lägenhet med en sovandes Melvin på soffan. Oliver berättade att Melvin hade haft huvudvärk och att han hade försökt få honom att ta huvudvärkstablett men inte lyckats. Ingen träning för Melvin ikväll utan lite lugn och ro istället.


Jag själv känner av en begynnande förkylning. Trist!! Inte läge nu när julen står för dörren.

Killarna på jobb hade lunchmöte och köpte sushi även till mig..såååå gott! Tryckte i mig all ingefära och hoppas det motar bort baskiluskerna :)


Sprang några få ärende på stan efter lunchen. Några små julklappar fanns kvar att köpa! Det är mysig stämning på stan.


Just ja...julen...jag skulle behöva baka lite mer inför julafton känner jag. Jag satt och kollade tillbaka i bloggen på inläggen från förra julen för att få lite inspo.

Hm....


Någon var tydligen flitig förra julen...



Tja...än är det ju inte för sent!

Vi får se om jag kör igång lite bakning de sista dagarna som är kvar här innan jul.

Teresa....om du läser detta så beställer jag och barnen en påse (minst) av dina goda julkolor....


  

Kram  
S


Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards