Sylvia

Alla inlägg den 1 december 2016

Av Sylvia - 1 december 2016 21:59


Hej där...


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Jag har en miljard ord och känslor som bubblar inom mig.

Jag tänker inte ens försöka sortera ut dem. Det är ingen idé att bilda meningar med en vettig innebörd så jag låter bli.

Jag vill berätta men ändå inte. Jag är rädd att bubblan ska spricka.


Idag kom mina fina. En dag tidigare....och som jag längtat. Jag ville krama dem och prata med dem.
Ta in dem i min bubbla.

För tidigt att berätta?
Vem avgör det?
Vad är rätt och vad är fel?

Men jag tror på öppna kort, ärlighet och ömsesidig respekt.

Melvin och Oliver är stora, kloka killar och vi har inga hemligheter för varandra.

Så ja...jag vill dela mitt rus med dem.

Det föll väl ut :)



December...ja tänk att nu spurtar vi mot jul!

Idag firar vi första advent hos mig :)
Bättre sent än aldrig!
Dessutom tände vi kalenderljuset.


Mossan och kottarna kommer direkt från helgens skogspromenader :)


Hyacinter...jag älskar vita hyacinter.
De får gärna finnas överallt i mitt hem när det är jul.

Idag kostade hyacinterna 5 kr på Hemköp :)


Tips....

De flesta av er har säkert något fint doftljus från Voluspa. Släng inte de fina behållarna när stearinet brunnit slut. De kan få andra användningsområden bland annat fungera som små krukor :)


Trevlig kväll!!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards