Sylvia

Alla inlägg den 8 december 2016

Av Sylvia - 8 december 2016 10:04


God morgon på er...

Nu åker vi strax iväg mot Köpenhamn för årets julfest med jobbet.

Tjohoooo...vad vi är taggade!!!


Igår fick jag och killarna besök :)

Ni kommer ihåg min vistelse i skogen för ett par helger sedan....


Den helgen blev början på ett nytt kapitel på min resa genom livet.

Det känns fantastiskt!

P kom igår för att säga hej, träffa min killar och hämta Chilla som ska få bo i skogen med honom när jag är i Kph.

Vi åt pizza, lyssnade på jakthistorier och hade en mycket trevlig kväll.

Båda killarna är spända på att få följa med till skogen och köra fyrhjuling och följa med på jakt :) så det ska vi ordna framöver.


P hade tre små julgransplantor med sig från skogen. Jag hade beställt....

Fint va?

Just nu känns allt sååå bra!!

Ha en fin dag :)

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards