Sylvia

Alla inlägg den 2 december 2016

Av Sylvia - 2 december 2016 20:47


Hej där...

Så skönt att få ligga i soffan i min fina julpyntade lägenhet här ikväll. Det har varit så många nya intryck och känslor den senaste tiden så jag behöver landa lite.

Barnen är ju hos mig, även om de är med kompisar just nu, och det är så mysigt. Jag behöver deras närvaro.


Ikväll är det idol som gäller och imorgon kanske vi sätter igång ett lussebullsbak. Vi får se vad vi känner för :)

Så skönt att bara göra vad man känner för. Jag har börjat slappna av mer och det är härligt. Bara en sån sak som att jag inte hade julpyntat till första advent...det har ALDRIG hänt tidigare! Men så höll jag också på som en galning i måndags och tisdags för att få fint:)


Ville såklart att julen skulle vara här när killarna kom igår.

Ja...julen kommer med full fart och på söndag är det redan 2:a advent.

Nästa vecka ska vi ha julfest med jobb.

Det är i sig en julklapp :)


Vi ska till Köpenhamn på torsdag till fredag. Vi ska äta smörrebröd på Sankt Annæ, dricka en massa gott, skratta, umgås. Äta kvällsmat och dansa på borden på Condesa.

Lyx!!!


Önskar er en alldeles underbar fredag :)

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards