Sylvia

Alla inlägg den 3 december 2016

Av Sylvia - 3 december 2016 21:09


Hej fina...

Vilken fantastisk lördag!


Sovmorgon
Långfrukost
Sol
Vinterkyla
Blå himmel
Orörd dag


Chilla hade tur och fick en ensam stund i hägnet här i Rydebäck.
Lite skillnad från förra helgens hägn på 5x5 km men dock...en stund med fri lek utan koppel.


Jag går fortfarande runt i en bubbla och får inte så mycket gjort. Men jag har tvättat sängkläder och bäddat rent.

Melle vaknade i morse och sa att han var baksugen vilket var perfekt eftersom jag tänkt att vi kanske skulle göra lussebullar idag.

Olli har varit på julmarknad på Kroka här i byn med kompisar och Melle har tränat. Jag passade på att handla till baket så att vi kunde sätta igång när Melle kom hem från träningen.


Julmusik & Lussebullsbak


Melle är jätteduktig på att göra fina lussebullar.....

Men helt plötsligt blev det någon slags kortslutning och något gick väldigt fel....

Hm....


99 procent blev vanliga lussebullar iallafall :)
Vi körde med pärlsocker istället för russin. Ett önskemål från barnen och deras önskningar är min lag!


Självklart blev det provsmakning och glögg nu framför TV:n när "Så mycket bättre" satte igång.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards