Sylvia

Direktlänk till inlägg 22 december 2016

Lillördag med Gulaschsoppa och vin!

Av Sylvia - 22 december 2016 12:15


Hej där...


Ett litet lunchinlägg från mig till er med lite julklappstisp!


Lämnar gårdagen bakom mig med en feelgood-känsla och ett välbefinnande i varje del av min kropp!

Och trots en förkylning som nu brutit ut ordentligt och som faktiskt kommer jäkligt olägligt så mår jag ändå så förbannat bra :)


  


Igår hade vi en mysig lillördag här hemma, jag, grabbarna och P.

Vi åt min hemmalagade gulaschsoppa med surdegspanrich och drack rött vin....(ja inte grabbarna alltså, de fick sålart inte rödvin)!



December har varit väldigt bra så här långt!

Jag önskar inte något mer än det jag har just nu.




 




Så....


Hur går det för er med julshoppingen? Ni glömmer väl inte bort att önska något till er själva?


Om ni inte hunnit fundera ut något så här i julhetsens sista dagar så kommer här lite förslag på julklappar som jag inte tackat nej till iallafall...



 







Underbar..för att inte säga heeelt fantastisk parfym från Gucci.


 


Det mesta från Carolina Gynning smyckescollection gör nog vilken tjej som helst på gott humör :)


Eller det senaste i inredningväg från henne...


 


Finaste ljusstaken med en fjäril (från 595:-) som finns att köpa via Carolinas hemsida...HÄR.


När vi ändå berör inredning så finns det fler wanna-have-stuff...


     



Lyxljustaken från Hilke collection för en liten nätt summa av 1599 kronor.



 


Lampan från EOS är fortfarande aktuell i inredningsvärlden.


 


Porslin från Matteus. En dag hoppas jag få duka mitt fina matbord i återvunnet trä med just detta proslin och bjuda in till middag. Galet fint!!



Sist men inte minst...ett tips på en lyxig kappa med avtagbar pälskrage VEM vill inte ha det??


   


Lite inspo till er tjejer alltså...!


Because you´re worth it


Ha nu en fortsatt bra dag så hörs vi kanske ikväll igen.


Kram

S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards