Sylvia

Alla inlägg den 15 december 2016

Av Sylvia - 15 december 2016 20:49


Hej där...

Vilka mysdagar jag haft och har, igår och idag!!

Igår spenderade jag hela kvällen på Väla. Julklappar till julklappsleken skulle kluras ut och några andra små paket. Den där julklappsleken är vansinnigt kul men att hitta bra saker som är lite roliga och samtidigt kan funka till gammal och ung, tjej som kille...nja det tog tid men tillsist hade jag fått ihop de tolv paket som jag skulle!!

Julklappar till killarna är också jättesvårt. Melvin har sagt EN sak och Oliver inget!

Alltså...jag fattar inte. Min lista på saker jag önskar mig är alltid lång och sinar aldrig. Det har alltid varit så!

Men...en sak på listan kunde jag stryka för några veckor sedan. Helt otippat...


Efter min första vistelse i skogen i Brösarp kom P hem till mig med en present. Galet tyckte jag eftersom vi bara känt varandra i två veckor då!
Men jag blev ju överlycklig - jag älskar presenter och när de dessutom är en total överraskning är det ännu bättre.


Det var ett par svarta Hunter gummistövlar PRECIS dem jag önskat mig sedan jag blev hundägare för 3,5 år sedan.


Till stövlarna fick jag supergosiga sulor för att inte bli kall om fötterna.
Blev så jäkla glad!

Välkommen till skogen från din egen Hunter....alltså...say no more!

Fick även en trisskalender och en handkräm med sagolik doft från Rituals. Julklappstips till er kanske?


Så tillsammans med att jag ska fira julafton med mina killar så har jag redan fått de bästa julklapparna!


   

Idag har köpt gran.

En liten påminnelse till mig själv till nästa år:

#Ta trädgårdshandskar och inte stickade fingervantar.
#Ööva på hugg med yxa.

Men annars gick det bra....


Hade ingen julgransfot så det köpte jag på Rusta igår.


Gran på plats från Plantagen (där man själv nätar in den och hugger nytt snitt på granen).


Hade ingen eldriven ljusslinga så jag improviserade istället. Ser ni vad jag hängt i granen?


Min bolljusslinga från Iris Lights (köpt på Fab Form) som hängt på min trästege i flera år!

Man måste experimentera ibland :)

Think outside the Box....hihi!!

Utöver julgranspyssel har jag slagit in lite julklappar och tittar just nu på Jul med Ernst.

Mys! Imorgon kommer mina fina gulliganer.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards