Sylvia

Alla inlägg den 28 december 2016

Av Sylvia - 28 december 2016 22:34


Hejsan hoppsan...

Vi blev aldrig instängda i skogen :)

Sååå synd...haha!!!

Vi överlevde både åskknallar, hagel och stormvindar. Med öronproppar så sov jag mig t o m mig genom stormens värsta timmar.

Vi tog sovmorgon, hoppade över frukost och tog lunch direkt.

Rester från annandagens kalkonmiddag.


Efter lunchen tog vi en härlig promenad i skogen med vovvarna. Det var riktigt skönt och solen visade sig till och med!!


Vilken lycka att ha skogen som trädgård :)


Helt omöjligt att få en bra bild på Chilla och hennes nyfunna vänner när de far fram som virvelvindar bland löven. Chilla smälter dessutom in så väl i skogens färger att man ibland inte ser henne :)


Stormen Urd hade visat barmhärtighet här på östkusten. Inga stora skador mest lite nerfallna mindre grenar här och var.
Vägarna var fria när vi begav oss mot västkusten och mina hoods framåt kvällningen igår.


Idag väntade en arbetsdag...om än ingen vanlig sådan! Hela gänget håller på att måla om hela kontoret. Så kul att måla och wow...här är vi inte blyga med färgvalen. Inte mindre än fyra olika färger kommer att pryda vårt kontor och oj...så fint det blev.


Fortsättning följer...

Ikväll har jag varit hemma själv och pysslat. Sopberget från julafton väntade på mig och en maskin tvätt har också snurrat på.

Dessutom har jag köpt mig en TV på mellandagsrean idag. Såååå efterlängtat och vilken skillnad det blev. Den är mycket nättare och har självklart bättre bild och ljud. Äntligen ska jag få färdigställa TV-väggen så som jag planerade när jag flyttade in.


Jag har tänkt mig en kalkmålad vägg och idag har jag köpt kalkfärg och tillbehör. Så fort jag får tillfälle att börja måla i dagsljus så ska jag sätta igång.


Ska bli så jäkla kul att få ta tag i det! Min lägenhet är så vit och vit och vit så tv-väggen ska bli mörk...kryddigt mörk :)

Fortsättning följer även här...

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards