Sylvia

Alla inlägg den 25 december 2016

Av Sylvia - 25 december 2016 11:02


God förmiddag!

Hoppas ni hade en fin julafton igår.


Som vanligt blir timmarna låååånga för dem som väntar på att firandet ska börja :)

Här ligger Chilla och Melvin och väntar på att kusinerna från Halmstad ska komma.


De kom lagom till Kalle...


Efter Kalle blev det julklappsutdelning!


Glada och nöjda pojkar!


Julmat....mmmm...gott!!!


....och julklappsleken!!!

Som sig bör kom sen julgröten fram och godisbord...och ja....vi la oss inte hungriga om man säger så!

När alla åkt hem röjde jag i köket, Melvin spelade på sin julklapp (mini IPad....en sån vill jag också ha!!!!) och Oliver gick till kyrkan för att vara med på midnattsmässan (konfirmationsplikt).


Idag är det MYSDAG. Långfrukost med kaffe i julkoppen framför TV:n.

Vi ska bara softa, njuta av ledigheten och varandra.

I eftermiddag kommer P och då ska han laga god mat till oss.

Njut dagen!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards