Sylvia

Alla inlägg den 17 december 2016

Av Sylvia - 17 december 2016 12:44


Hej fina!


Trots lördag var jag uppe och hoppade ganska tidigt.

Jag skulle nämligen ner i stan och köpa en julklapp. Det var ett speciellt erbjudande och först till kvarn som gällde. Vi var många som rusade in när butiken öppnade...

Jag lyckades och det blir en fin julklapp att ge till en speciell person.


Jag smet inom Fahlmans och köpte vars en "bulle med bulle" till mina sovande killar där hemma. Det blev en uppskattad frukost :)




Nu har vi packat lite kläder och ska strax bege oss till Brösarp. Killarna är taggade! Vet inte om det är tonårstjejerna eller fyrhjulingen som lockar...hihi!! Men vi ska alltså till skogen och hälsa på hos P och hans tjejer.

Hoppas ni får en fin lördag där ute och ta det lugnt i julstressen!

"It's something special with christmastime!"

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards