Sylvia

Alla inlägg den 9 december 2016

Av Sylvia - 9 december 2016 13:11


Ett litet trött hej kommer här....

Har nu anlänt till Hyllie och Emporia. En stor kopp MoccaLatte är beställd och jag har sjunkit ner i en väldigt skön soffa på Espresso House.


Igår var jag i Köpenhamn med jobbet för att ha vår julfest. Klokt beslut att lämna hemstaden när det ska festas loss!!

Festen började såklart redan på färjan över till Helsingör...


Vi åt underbara smörrebröd till lunch på Sankt Anna som just är kända för sina smörrebröd och till och med finns med i Michelin-guiden.


Därefter checkade vi in på vårt hotel Absalon. Jättefint hotell och jag och Hannah fick bästa rummet med burspråk.

När grabbarna satte sig i baren på Radisson Blu Royal hotel fortsatte jag och Hannah ut på stan för en liten shoppingtur. En häftig ögonskugga och två julgranskulor och lite annat smått och gott blev inköpt innan vi anslöt oss med grabbarna i baren.


Vi åt mexikansk mat på Condesa på kvällen...tyvärr ingen höjdare alls och inget ställe att rekommendera. Sen fortsatte vi ut i Köpenhamnsnatten och vi åkte både cykelvagn och hamnade på någon halvgalen nattklubb med alldeles för unga människor!!! Ojoj....

Vi kom isäng vid tvåtiden och som vanligt sover jag som en kratta när jag druckit! Hopplöst!


Piggnade till lite efter en skön dusch och en underbar frukostbuffé på hotellet. Men huvudet känns tungt och påsarna under ögonen större än vanligt...

När kollegorna åkte tillbaka till Helsingborg tog jag tåget till Hyllie och här sitter jag alltså nu och bloggar till er och väntar på att P ska hämta upp mig. Saknar min lilla ludna prinsessa och jag undrar hur hon har haft det som direktörshund när hon hängt med P på hans jobb i två dagar nu!!

En helg i skogen i Brösarp ligger framför mig och det mina vänner...det är helt fantastiskt.

Stor kram till er alla.
Take care
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards