Sylvia

Alla inlägg den 19 december 2016

Av Sylvia - 19 december 2016 16:54


Hej där...


Nu är det nära...

Julfirandet!

Mysigt men lika ofattbart varje år. Snö lär vi inte heller få. Tänk så mycket det hade gjort för att känna den där riktiga julkänslan. Vi får göra så gott vi kan för att få fram den ändå :)





Killarna och jag har haft en härlig helg i Brösarp. Det gick fint att hitta med hjälp av GPS...hur skulle jag klara mig utan den?


P och hans tjejer var på gymnastikuppvisning i Ystad så jag och killarna tog hand om oss själva inledningsvis. Vi tog ut Chilla och Leia i det lilla hägnet så de fick träffas och springa av sig innan mörkret föll.
Sen väntade vi i huset på P och tjejerna.



Ungdomarna bekantade sig med varandra medan jag och P höll oss i köket. Det är liksom lättare när vi "pinsamma föräldrar" håller oss väck!! Det gick hur bra som helst.

Som vanligt blir jag satt på en stol med ett glas bubbel medan
P gjorde middag till oss. Alltså...jag tror jag kan vänja mig vid att ha en karl som vill stå vid spisen!!

Det blev en mysig lördagskväll med kortspel och filmtittande (The Hunger Games).


Igår däremot var det utomhusaktiviteter hela dagen.

Vi försökte pricka vattenfyllda ölburkar m m.


Killarna var lyriska!!

Fyrhjulingarna kom fram....


De fick även köra en tur ut i skogen i terrängen...såklart :)


En biltur hängde vi också med på...alltså vilken vacker omgivning!!!


Vi fick vara med och hämta betor på en gård och sen köra ut dem till en matplats i skogen.
Barnen hjälpte till men lekte även tagen...

På tillbakavägen klättrade de i höbalar och hade kul.


Innan vi lämnade Brösarp såg vi ännu en film av The Hunger Games.
Killarna ville stanna och klockan blev 19 innan vi kunde lämna skogen med ett löfte om att snart komma tillbaka.


En härlig helg med skratt, bus, god mat och äventyr!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards