Sylvia

Alla inlägg den 25 november 2015

Av Sylvia - 25 november 2015 21:57


Hej där...

Vad har ni hittat på en dag som denna?

Både jag och Melle känner oss lite småförkylda med småsåriga halsar!

Förkylningstider...


Vi har dekorerat våra pepparkakor och provsmakat såklart :)

Melvin stod över träningen, men Oliver körde sitt pass.


...och så här ser det ut på vår toalett just nu! Jag kan undra när han ska fixa efter sig!?!?

Nu ska jag bjuda på lite bilder på mina absoluta designfavoriter... Det närmar sig jul och ni kanske behöver julklappstips till era nära och kära eller varför inte unna er något fint till er själv?


Vaser från Kähler!

Minivaserna är supersöta. Om man nu inte vill ha de stora som också är fantastisk fina...


Dansk design... Vad är det med dessa danska designers? De är grymma!!

Här kommer fler...


Holmgaard

Ännu mer dansk design...


Fina ljuslyktor!
Har några av dessa men i andra färger. Blir ett fantastiskt ljussken från dem.


Underbara lampskärmar :)


Och så denna bilden... Som jag har visat förut! Dock kan jag säga att dessa nog inte är dansk design. Får kolla upp det! Men kannan och ljusstaken...alltså..sååå fina!


Många godbitar därute i designdjungeln!

Googla & drömma är alldeles gratis :)

Har ni börjat köpa julklappar ännu?

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards