Sylvia

Alla inlägg den 21 november 2015

Av Sylvia - 21 november 2015 20:58


Hej där...igen...

Vi har haft en skön och fin lördag.

Oliver har haft fotbollsavslutning där P02 mötte F02 på KG. Därefter åt hela gänget pizza på pizzerian. Delar av dem såg sedan Real Madrid-Barcelona hemma hos tränaren. Nu lanar han hos en kompis.


Jag och Melvin har firat den här nyblivna 8-åringen...

Alvin


Nu ikväll har Melvin, jag och Chilla sprungit och busat i snön.

Alltså...årets första snö är något speciellt :)


Nu myser vi nerbäddade i soffan. Ljusen är tända och på TV:n rullar "Så mycket bättre".

Hoppas ni har en skön lördagskväll!

Kram
S

Av Sylvia - 21 november 2015 12:58



Tårar behövs!

Gråt färdigt, tårar är något vackert!



Hej där...

Det har varit några jobbiga dagar och jag känner mig skör och gråtmild! Ångesten bubblar i mitt bröst.
En svacka och jag kommer att ta mig genom den. Men just nu tar jag små, små steg ett tag! Det får vara så.

Ha tålamod med mig!

Igår fyllde jag mitt hem med människor som vågar känna, som vågar stå upp och som är genuina.

Igår kom också de två som betyder mer än något annat. Oliver och Melvin!


Tjejkväll, god hämtmat och god dryck! För en stund glömde jag dessa dagar som varit jobbiga.

Guld värt.

Killarna hängde med kompisar.


Idag tar vi det lugnt. Vi ska fira Alvin och bara vara.

Vi hörs kanske ikväll igen.

Jag ligger ju lite back i uppdateringen här :)

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards