Sylvia

Alla inlägg den 11 november 2015

Av Sylvia - 11 november 2015 19:30


Hej där...

Nu var det längesedan jag frossade i inredning. Jag har allvarligt talat abstinens!!

Ni vet att jag inte brukar gå loss på märkesprylar men ikväll måste jag visa min senaste kärlek.


Ibland är det kul att få äga något som är lite "vassare" än allt annat.

Ett exempel är vasen Äng från Klong. En present från mig själv till mig själv i våras när jag nått ett av de större delmålen på min viktresa.

Jag tror att jag kommer att tycka om den lika mycket när jag "sitter på hemmet" som jag gör nu!

Jag följer en del bloggar och instagramkonton som visar underbara bilder på inredning. Den senaste tiden har en underbart vacker karaff dykt upp i flödet gång på gång.

Om ni ser "Fest hos Bindefeldt" har denna karaff även varit med där fast i grönt.


Denna lilla bubbliga karaffen med guldhandtag...

Jag är kär!


Bilder lånade från Newport

Även ljusstaken Octopus är en dröm
och står på min wantedlist :)

Men smakar det så kostar det!


Åh vad jag vill ha :)


Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få dämpa min inredningsabstinens något i alla fall.


Jag är nämligen bjuden på ett event på Heddas Hus i Glumslöv. Ett av mina favoritställen. Jag har hållit hårt i slantarna senaste tiden så att jag ska kunna unna mig något nytt imorgon :)

Längtar!




Bild från Heddas hemsida


Ha en underbar kväll! Jag njuter av mina pojkar och snart lite bondekärlek på TV!

Kram till er i novembermörkret

S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards