Sylvia

Alla inlägg den 28 november 2015

Av Sylvia - 28 november 2015 19:47


Hej där...

Nu är här tyst och tomt i lägenheten igen. Det är svårt med kontrasterna!

Jag sov länge och tappade en del timmar på min lördag som jag haft stora planer för.

Städa, handla, besöka Heddas hus, IKEA, Väla och Ö&B och julbaka.

Ja ni hör ju själv...

...lite onödigt mycket som skulle prickas av idag.

Det blev Ö&B och Väla och inköp av baksaker iallafall och lite fix här hemma.

Det var jag och några till på Väla...

Puh!


Är ni redo för 1:a advent imorgon?
Jag är så redo som jag kommer att bli detta året.

Det är julskyltning i stan imorgon och jag har inte bestämt om jag ska gå eller bara vara hemma...och kanske ta bakandet då. Kanske att jag hinner båda!

Ta hand om er ikväll!
Snart "Så mycket bättre" på TV.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards