Sylvia

Alla inlägg den 14 november 2015

Av Sylvia - 14 november 2015 21:36


Hej där...

Visst är det märkligt att man nästan alltid vaknar tidigt när man har sovmorgon?

Jag kokte kaffe och åt frukost i soffan framför TV4's Nyhetsmorgon.

Jag följde uppdateringarna efter de fasansfulla terrordåden i Paris. Jag blir så ledsen. Och så rädd!

Vi lever i en galen värld. Vart ska det sluta? Hur många fler oskyldiga människor ska behöva dö?

Ska man inte våga resa och vistas ute bland folk? Ska man inte ens få lov att gå på konsert utan att riskera att bli dödad?


#prayforparis


Usch och fy...

Min dag har varit bra trots morgonnyheternas påverkan.

Jag har fortsatt att städa här hemma. Toaletten och sovrummet stod på tur.

Vid lunch blev det ett efterlängtat besök på Enkla Ting i Vallåkra för att se deras julskyltning.

Vilka fina krukor!!

Rumsgranar på rad!


Vi fikade fantastiskt goda lussebullar!
Det receptet skulle man ju vilja få tag på ;)


Kan ni tänka er...jag åkte därifrån utan att köpa något!!

Men med huvudet fullt av inspiration.

...och det blev ett stopp till på vår tjejrunda.

Efter torsdagens Ladies night på Heddas Hus i Glumslöv hade ett par ljusstakar etsat sig fast på min näthinna.

Så idag fick de följa med mig hem :)

Vad gör ni denna lördagskväll?
Här rullar Sverige-Danmark på min TV, trots att jag är själv...haha...lite fotbollskadad har jag blivit...tydligen!

2-0 till Sverige tippar jag :)

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards