Sylvia

Alla inlägg den 3 november 2015

Av Sylvia - 3 november 2015 23:03


Hej där...

Visst har höstens mörker börjat infinna sig på riktigt nu. Idag har jag gäspat och frusit hela dagen.
Liksom inte riktigt vaknat!


Denna utsikten från mitt sovrum piggar inte heller upp en direkt.

Tur att kvällen bjöd på tjejmys med gamla kollegor. Mina juveltjejer :)


Ingrid delade ut doftljus till oss från Edblad! Ni som kan smycken vet ju att Edblad kanske mest är kända för sina stilrena smycken i stål. Men de har även inredning, kläder och annat smått och gott.

Älskar små oväntade presenter.

Vi åt på Jou San på Mariatorget i Helsingborg. Asiatisk tapas och det är så gott och framför allt ett väldigt mysigt sätt att äta på. Jag gillar det skarpt!


I små korgar, staplade på varandra serveras de flesta av maträtterna.


Mätt och belåten släcker jag lampan för idag. Hoppas ni också haft en trevlig kväll.

Sov gott!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards