Sylvia

Alla inlägg den 13 november 2015

Av Sylvia - 13 november 2015 20:35


Hej där...

Hur går det för idag...fredagen den 13:e? Är ni skrockfulla?

Än så länge har min fredag funkat bra, om man bortser från att jag lyckats få superlim över fingrarna och under naglarna här ikväll!!


Chilla tog det säkra före det osäkra på jobb och chillade hela dagen.


Jag känner ingen annan tjej som fläker ut sig som hon. Tur är väl det!


Talking about me?

Som alltid när killarna flyttat till huset för sin pappavecka känns lägenheten så tom och ensam att komma hem till. För att inte känna efter och tänka för mycket började jag städa direkt när jag kom hem. Damma, dammsuga och tvätta golv.


Två hyacinter och lite grönmossa fick följa med mig hem idag.

När allt var städat och fint pyntade jag mitt nyinköpta plåtfat och ställde fram det på skänken.


Lite försmak på julen med mossa och hyacinter!


På tal om julen så ser jag väldigt mycket fram emot ett besök på julmarknaden på Enkla Ting imorgon.


Nu önskar jag er en underbar fredagkväll!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards