Sylvia

Alla inlägg den 2 november 2015

Av Sylvia - 2 november 2015 20:23


Hej där...

Tack oktober för denna gången - välkommen november.

Be nice!


Efter en känslosam helg så börjar jag min vecka med ett litet leende på mina läppar.

Mer än så tänker jag inte säga :)

Livet är som en berg- och dalbana, det är bara att spänna fast sig och åka med.

Några bilder från oktober!

Lördagens outfit!

Måste bara visa min halloweenmanikyr (homemade) och min nya topp! Jag blev helt förälskad i mönstret på denna topp och den mjuka kvalitén. Jag provade den i affären (HM) men upptäckte först när jag kom hem och hängde upp toppen på en galge...

...att det stod MAMA på lappen i nacken!!

Av någon oförklarlig anledning hade jag tydligen snurrat in mig bland mammakläderna utan att märka det och alltså köpt mig en mammatopp, med extra plats för en växande mage!

Jaja... Jag tycker fortfarande mönstret är skitsnyggt, so it's a keeper!

Som det kan bli :)

Nu några bilder från mitt lilla kryp-in...


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards