Sylvia

Alla inlägg den 24 november 2015

Av Sylvia - 24 november 2015 22:24


Hej där...

Vilken ruggig novemberdag vi haft!! Den vita och vackra vinterdag vi vaknade upp till igår är borta med regnet och blåsten idag.

Man vill inte vakna, än mindre gå ut!

Det finns inte mycket att göra åt vädret så idag när jag kom hem från jobb tände jag ljus och fortsatte mitt julpyntande.

Oliver tycker det är mysigt, det märker jag. Det gör mig glad mitt i allt inre kaos.

Han har fått en av mammas konstgjorda julstjärnor (jag gillar egentligen inte konstgjorda blommor)i en av mammas röda julkrukor på sitt rum. Han ville ha den när jag sa att det var mormors.

Hon finns hos oss.


 





Melvin stod för matlagningen idag. Jag hade köpt vakuumförpackade pizzabottnar av surdeg. Det var bara för honom att bre på tomatsås, skinka och ost på den ena. På den andra blev det rester från igår..pulled pork.
Snabbt, smidigt och gott!

Sen bakade Melvin och jag årets första pepparkakor....och Oliver åt! Fick gömma de färdiggräddade figurerna till slut :)


Vi bakade stora....vi bakade små...

Supermysigt var det och en underbar doft spred sig i hela lägenheten.

Lyssnade till och med på lite julmusik på Spotify.


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards