Sylvia

Alla inlägg den 9 november 2015

Av Sylvia - 9 november 2015 20:17


Hej där...

Måndag mina vänner, måndag! Har ni överlevt arbetsveckans första dag?

Det hoppas jag! Så att ni kan fortsätta kika in här hos mig :)




Ni kanske inte vet om det, därför skriver jag det här...

Jag har absolut inga problem med att prata om de senaste månaderna i mitt liv. Jag är ganska öppen av mig och svarar gärna rakt på frågor som ställs rakt till mig.

Vill bara säga det!




Vet ni om att det är..


...ja det är sant! Får ni lite panik nu :)

Det var inte meningen!!

Jag tycker om växter och blommor väldigt mycket. Julen bjuder på en av mina favoriter. Hyacinter, vita - det är viktigt!

Nu finns de ute i affärerna. På fredag ska jag unna mig en, kanske två...


De är så vackra i sin egen enkelhet!


Många tillsammans!


...och så luktar de så gott! En bonus.

Nu fick jag hem en fin liten fotbollskille med underbart rosiga kinder efter 90 minuters träning på KG. På Olivers rum sitter ett helt gäng tonåringar och pratar.

Jag njuter av min vecka med mina fina..mitt allt!


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards