Sylvia

Alla inlägg den 16 november 2015

Av Sylvia - 16 november 2015 16:27


Hej där...

Igår var det en helt vanlig söndag för en fotbollsmamma. Inomhussäsongen har dragit igång vilket innebär en hel del inomhuscuper. Åtta timmar av gårdagen spenderades i en idrottshall i Södra Sandby. En idrottshall som var varm och skön men syret "tog slut" på nolltid!


Oliver spelade också en cup igår i Svalöv och det är lite svårt att klona sig så vi fick hjälpas åt. Jag tackar och bugar för denna extra dag med Melvin. Härligt!



Fortuna P05 ställde upp med två lag och trots att de inte ens haft en enda inomhusträning innan cupen så krossade våra fina killar allt motstånd.



Efter alla dessa timmar mestadels sittandes på en hård plaststol har jag en ömmande stjärt idag...det är sant!!! Men det var en fantastisk dag och jag tycker det är superkul.



Eftersom våra Fortunalag vann sina grupper fick de möta varandra i finalen :)


Ni är så grymma!!

Fina Melvin!

Det var en trött mamma och trött Melvin som kom hem klockan nio igår kväll.


Idag har det känts som årets mörkaste dag!!! Novembermörkret har legat tungt över oss hela dagen. Bäddade mig i soffan så fort jag kom innanför dörren. Här skulle jag vilja stanna hela kvällen.

Så blir det inte! Det är föräldramöte för våra duktiga fotbollskillar ikväll. Men jag stannar här i soffan så länge jag kan. Låter Chilla ligga och värma min plats medan mötet är så jag kan återvända till en uppvärmd plats när jag kommer tillbaka.

Det är min plan för kvällen :)
Hur ser er plan ut?

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards