Sylvia

Direktlänk till inlägg 31 december 2016

Årets sista dag 2016

Av Sylvia - 31 december 2016 16:15


Hej fina...

Då var det dags att summera året som gått!

Ett år fullt av händelser både positiva och negativa...så är det ju. Livets gång. Man får bara försöka få en balans....gärna så att det positiva överväger!

Låter enkelt eller hur...men ingenting är enkelt. Hemligheten är att aldrig ge upp, inte ens när det är som mörkast!


Den stora händelsen detta året är mitt bostadsköp. Det blev av mitt i kaoset i början av detta året då jag precis upptäckt en knöl i mitt bröst och jag kände mig helt tom och förtvivlad.

Men allt gick bra. Knölen var en en ofarlig cysta och lägenheten blev en nystart för mig och mina pojkar. En fast punkt, ett riktigt hem där vi trivs väldigt bra. Här ska vi rota oss ordentligt och inte flytta på ett bra tag igen!


Syllans nya lya :)


Vänner!

Min efterlängtade tjejfest som blev så lyckad. Tänk vilken lyx att fylla sitt hem med en hel drös goa tjejer. Blir fortfarande varm i hjärtat av att tänka på den kvällen.

Jag är rik på vänner, fantastiska sådana och underbara arbetskamrater. Jag vet att ni finns där för mig och jag finns där för er.

Glöm aldrig det!

Och nog var det också denna kväll som ledde fram till att jag fick kontakt med P :)




Ett nytt kapitel i min livsbok har börjat!

Det känns härligt, spännande och bra. Vi tar en dag i taget och är ödmjuka inför framtiden.

Lev NU!

Fundera inte på det förgångna, det kan du ändå inte förändra. Tänk inte på morgondagen för då glömmer du att ta vara på idag.


Mina killar.... Ni som gör att jag aldrig ger upp oavsett hur tunga dagar jag än haft. Jag....vi... har kämpat tillsammans. Vi har kommit långt. Jag är inte samma människa som för ett år sedan. Jag har växt...växt i tron på mig själv.

Jag älskar er till månen, solen, stjärnorna och tillbaka...i oändlighet!


Och ni läsare...

Tack för att ni ständigt hänger med mig här. Tack för feedback när jag springer på er. Oväntade personer som jag inte visste följde mig här på min resa. Blir verkligen så glad för att höra att ni läser av den anledning att jag är ärlig. Att ni uppskattar att jag skriver om livet, både de tråkiga, jobbiga sakerna och om de mest alldagliga. Livet är ju inte alltid en fest :) Då hade vi inte uppskattat de bästa stunderna som faktiskt finns i det dagliga livet.

Hoppas ni hänger med under 2017!

Ha nu en underbar kväll. Ät gott, drick gott och ta hand om er.

Gott slut & gott nytt år!

Kram
S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards