Sylvia

Direktlänk till inlägg 15 maj 2016

Mirakelservetter!!

Av Sylvia - 15 maj 2016 20:59


Go'kväll

Har vi sovit gott inatt?

NEJ

Chilla påbörjade en ny medicin igårkväll som hon INTE mådde bra av! Hon har ullkat och mått illa hela natten....

Så...dagen började med huvudvärk och en väldigt matt kropp för min del. Men med lite kaffe i kroppen och en huvudvärkstablett så ordnade det till sig. Chilla fick i sig lite mat och vatten och verkade må bättre. Lämnade henne till sin favorit och begav mig till min lägenhet.

Så påbörjade jag dag tre i nya lägenheten!


Jag har målat de tre ytorna som Werne bad mig om.


Lillebror kom och hjälpte mig med att tvätta de sista väggarna, spackla hål och lite sånt smått och gott.

Alltså dessa våtservetter som innehåller något mirakelmedel. Jag älskar dem!!!

Före


Efter ett ordentligt gnuggande så är de flesta märken borta! Det är nästan så jag började fundera på om jag skulle måla överhuvudtaget...

Men jo :)


Vi lunchfikade hos pappa och Daniel anslöt. Efter fikan åkte Lalle hem och jag påbörjade städning av klädkammaren och Daniel gav sig på köksbänkskivan!

När Daniel körde till sin fotbollsmatch tog jag en sväng till Ikea. Behövde fundera lite på förvaring och se vissa saker på riktigt och inte bara via nätet.

Väl hemma igen tog jag en vända kläder från den ena lägenheten till den andra. Jag tror faktiskt att jag får plats med allt i klädkammaren. På så vis slipper jag köpa garderober till sovrummet :)


Sedan gick jag loss en runda till på väggen med blomstertapeten. Den lär behöva några tag innan den är täckt och fin. Målaren bad mig måla ett lager men det var ju kul så jag tog ett till :)

Precis utanför min ytterdörr i trapphuset såg väggen helt bedrövlig ut så när jag ändå höll på så körde jag med mirakelservetterna där med :)

Jag tycker det är så kul att fixa!
Men jösses vad trött jag är nu. Jag till och med gick en kvart ute på Ikea och funderade innan jag kom på vad det var jag skulle göra där!!!
Fick heeelt hjärnsläpp...


Blev förälskad i denna lampan!
Fin ovanför köksbordet tror jag.


Om ni vill köpa ett torkskåp eller känner någon som vill köpa ett så har jag detta till salu.

Ha en fin söndagkväll!

Kram
S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards