Sylvia

Alla inlägg den 29 december 2015

Av Sylvia - 29 december 2015 21:22


Hej där...

Är ni fortfarande jullediga eller har ni liksom jag jobbat dessa mellandagar?

Efter jobb igår körde jag till Landskrona för att se Melle spela de sista matcherna i Landora's julcup. Våra killar ställde upp med två lag och spelade jättefint. En av Fortunakillarna gjorde cupens snyggaste mål och en annan blev cupens bästa spelare. Melvins lag blev 3:a och det andra Fortunalaget vann cupen.


Stolt fotbollsmamma!

Idag har jag jobbat. Sen har jag spenderat eftermiddagen och kvällen till att bara slappa. Jag är väldigt, väldigt trött och känner att denna julen tog enormt mycket på mina redan sinade krafter.

Ibland undrar jag om jag är för envis för mitt eget bästa? Jag väljer att jobba istället för att ta läkarnas råd att vara sjukskriven några veckor då jag visar alla symptom på början till den omtalade utbrändheten!

Tack snälla arbetskamrater som tyckte att jag kunde vara ledig imorgon då det ändå inte händer så mycket på jobb så här näst sista dagen på detta året.

Jag behöver hämta krafter så en extra ledig dag kan ju vara skönt att få. Denna jul har bjudit på många oroliga nätter och därmed färre timmar sömn.

Tänk att vi snart lämnar år 2015 bakom oss.

Oj vad jag vill lägga detta året bakom mig och bara ta mig framåt....framåt....!

Till vad vet jag inte...men det lär framtiden utvisa. Jag är så kluven i mina tankar och jag vet inte vad jag vill...mer än framåt.

Till våren, till ljuset...till sommaren.


Jag hoppas så att 2016 bjuder på lugn och ro.


Som tur är ska jag och barnen fira nyårsafton här i Rydebäck med fina vänner som jag känner mig trygg med, men framför allt kommer killarna och jag få vara med på en rolig fest.


Idag klickade jag hem en ny hjälpreda till mitt hem. Något jag dragit mig länge för att lägga pengar på men som i det långa loppet var väldigt nödvändigt!


En dammsugare!

Electrolux brukar ju vara ok och den ska vara tystgående.

Jag hoppas på många fina år tillsammans :)

Nu kallar min säng....

Kram till er, tack för att ni hänger med!

S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards