Sylvia

Alla inlägg den 9 december 2015

Av Sylvia - 9 december 2015 20:02


Hej där...

Jag älskar presenter och överraskningar. Vem gör inte det? Trodde kanske att man någon gång skulle växa från det...men nä..!
Jag brukar ha långa listor när det närmar sig födelsedagar och jul. Barnsligt? Ja kanske, men sån är jag.

Alla fina inredningsprylar och kläder som finns nu gör mig smått galen. Jag försöker att inte "se" skyltfönsterna i stan när jag går till och från jobb. Men det är svårt att undgå alla glittriga blusar och paljettbeströdda toppar. Suck! Har fortfarande behov av att uppdatera min garderob storleksmässigt.

Och det närmar sig julbord med företaget...


I år ska vi äta julbord på Sofiero slott och det ska bara bli såå mysigt. Har bara hört bra saker om deras julbord, allt från utsökt god mat till den juliga stämningen i en historiska atmosfär. Ser fram emot vår kväll där. Nästa torsdag är det dags. Längtar faktiskt enormt mycket efter julmat.


Men nu var vi inne på glittriga toppar!!

Vad ska man ha på sig? Jag fryser ju så mycket så jag har svårt för att se mig själv i någon tunn klänning eller topp. Men man vill såklart vara fin :)

Jag lär ju äta massor med mat så kläderna får inte vara för tighta!!

Alltså...har killar dessa bekymmer? Nä tror inte det!

Jag har ju några gamla jultoppar i garderoben! De hänger med sedan jag stod i butik och tyckte det var kul med jultoppar i december. Men som sagt, de har varit med några år (typ tio!).

Får se om jag hinner en sväng på stan innan nästa torsdag. Har sett en topp i ett speciellt skyltfönster....Kanske, kanske jag ska prova...Hoppas den inte är för dyr!

Annars blir det en gammal trasa och glittriga läppar...haha!!


Ha en grym onsdag!

Nu blir det bondekärlek :)

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards