Sylvia

Alla inlägg den 4 december 2015

Av Sylvia - 4 december 2015 21:45


Hej där...

Tjoho...det är fredag och grabbarna är här!

K Ä R L E K


Vi har en rolig helg framför oss.

Ikväll myser jag bara av att ha de finaste jag vet i mitt hem, alldeles för mig själv.

Melvin spelar PS på sin nya TV.




Olli hänger med en kompis på sitt rum. De spelar också PS och Elias ska sova över.


Och jag har bakat :) igen!


Varför bakar jag så mycket?

Jo för på söndag fyller vi lägenheten med en del av mina och barnens Rydebäcksvänner. Vi ska fira 2:a advent tillsammans, lyssna på julmusik, dricka glögg, äta julgodis och såklart äta mina bakverk.

Det ska bli trångt, varmt och bara så mysigt!

Men först kommer lördag och en fotbollscup i Klippan!! För där vill man gärna tillbringa en hel dag och kväll.

Men som ni vet tycker jag ju att det är kul att se dem spela så jag lider inte jättemycket :)


Trevlig fredag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards