Sylvia

Alla inlägg den 21 december 2015

Av Sylvia - 21 december 2015 20:37


Hej där...

Måndag idag och nu är vi inne i julveckan med bara några enstaka dagar kvar till julafton.

För er som liksom jag längtar efter ljusare tider kan jag upplysa er om att i dag är det den kortaste dagen och i natt den längsta natten.

S E N  V Ä N D E R  D E T!!!!!



Som jag längtar efter långa sommarkvällar med promenader längs Fortuna strand.

Men än är vi kvar i december!


Jag lovar att jag ska lägga ut lite recept till er här på bloggen. Ni är några som efterfrågat dem.

Tills vidare får ni förslag på julklappar. Ni kanske har idétorka och det har aldrig jag så här får ni lite hjälp på traven!




Majas lyktor - kan man ju inte ha för många av. Samtidigt bidrar man till den viktiga insamlingen till barncancerfonden.


Nordic Shine från Design House Stockholm - en fantastisk fin ljusstake. Vem vill inte ha en sådan? Den vita med fyra armar står på min önskelista :)


Klong - ljusstake Gloria
Vacker ljusstake som kräver sin plats. Men för er som har den platsen är den säkert superfin!



Gummistövlar från Hunter med innersocka - har stått på min önskelista sedan jag skaffade Chilla!


Snyggaste klockan jag sett på länge - Triwa och modell Falken rosé

Hoppas ni fått några tips!



Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards