Sylvia

Alla inlägg den 2 december 2015

Av Sylvia - 2 december 2015 18:58


Hej där...

Det finns ett ställe som jag gärna besöker flera gånger varje år, men höjdpunkten för ett besök är definitivt nu!


F L O W E R T E A M

Deras julskyltning är alltid fantastisk. Jag känner mig som ett litet barn som stiger över tröskeln till sin favorit leksaksaffär. Mina ögon blir stora och leendet går från öra till öra. Jag tror till och med att jag blir lite rörd!!

Haha...


Jag vill ha ALLT!


De senaste två eller tre åren har jag köpt mig en eller två julgranskulor här till jul. Jag tycker de har så vackra julgranskulor. I år fick denna fjäderkula följa med hem.


Hade gärna valt några till ;)


Jag gick runt och njöt av alla vackra saker en bra stund.


Mitt egentliga ärende var ett besök på ElGiganten. Melvin behöver en ny TV hos mig. Den som vi har nu tar en timme att "värma upp" typ...och ändå är bilden kass!

Det blev en TV.

Nu blir han superglad när han kommer till mig på fredag...längtar så efter mina killar!

Jag ser fram emot onsdagkvällen och "Bonde söker fru".

Men det är inte det enda jag ser fram emot ikväll....

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards