Sylvia

Direktlänk till inlägg 21 maj 2017

Från norr till söder!

Av Sylvia - 21 maj 2017 20:35


Go'kväll...

Söndagen försvann i ett nafs!

Även denna morgonen väcktes vi av väckarklockan i mobilen. Men vi får faktiskt ändå säga att det varit bra tider på fotbollsmatcherna i helgen med första samlingstid klockan 11 både igår och idag.

Under blå himmel och sol körde vi till till Laröds IP där 05-orna skulle möta Hittarp.


Det blev en jämn match med spänning in i det sista och till slut en vinst får våra röda killar.

Melvin följde med Melker hem och jag och Jeppe tog oss hela vägen från Laröd till Exercisfältet i Landskrona där 02-orna mötte Wormo. Oliver hade fått skjuts av sin tränare till samlingen och matchen hade hunnit starta när vi kom.

Ingen vinst här tyvärr.


Väl hemma i Rydebäck fick den lilla ludna och en liten stund av mig. Två fotbollskillar och en hund...ibland känns det lite tufft men jag ska inte gnälla. De är mina älsklingar alla tre men efter en dag kringflackandes till olika matcher kände jag att jag behövde en lugn stund på min balkong!


Kaffe och lite bloggläsande! Oliver kom ut och höll mig sällskap en stund med sitt läxläsande. Det är skönt att sitta där ute!!



Stannar ni upp och njuter av vårens grönska?
Om inte...gör det!!

Jag tycker våren är fantastisk nu när allt fullkomligt exploderat...även om allt på balkongen är täckt av gult pollendamm och det kliar lite i ögonen. Det finns värre saker!

Nu laddar vi inför en ny vecka med möten och prov men också en kort vecka innehållande en röd dag (och en klämdag för er som kan nyttja det).


Men först....kramar vi det sista ur söndagen som är kvar!
Ta hand om er.

Kram
S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards