Sylvia

Alla inlägg den 7 december 2015

Av Sylvia - 7 december 2015 20:54


Hej där...

Vilken fin och fullsmockad helg vi har lämnat bakom oss!

Lördagen spenderade jag och Melvin i Klippans inomhushall där Fortuna P05 deltog i Bareko Lucia cup. Två lag representerade Fortuna och båda tog sig vidare och fick mötas i kvarten. Det vinnande laget tog sedan hem hela cupen!! Alltså dessa grymma 05:or.

Igår var det då dags för glöggmys hos oss! Jag och grabbarna hade bjudit in några fotbollskompisar och vänner för att fira 2:a advent.




Det blev trångt och varmt (så chokladen smälte) precis som vi förutspått men att ha sitt hem fullt av goda vänner värmer långt in i hjärteroten :)


Julbordet bestod av diverse bakverk och sötsaker.


Gästerna hade också med sig en del julgodis...


Mums!

Jag älskar att få bjuda in och låta människor umgås i mitt hem. Det blev en supermysig eftermiddag och jag är så glad över att alla tog sig tid att komma förbi.

Att omge sig med varma och genuina människor är den bästa medicinen för ett sargat hjärta!

Och så alla dessa presenter...

Jag är stum!


Ni är helt fantastiska!

Oliver frågade mig sen när alla gått hem om ni trodde att jag hade fyllt år :)

För mig blev det som en julafton!

Jag suger åt mig av er generositet och njuter av varenda gåva och tanken bakom.

Tacksamhet är ordet!

Ikväll har jag placerar ut varenda liten sak. Känt och klämt, luktat och provat och tänkt på var och en av er.

Armbandet var så fint och passar mig perfekt!

Den superfina jullyktan från Heddas Hus - någon har läst mina tankar :)

Dessutom ett presentkort på Heddas Hus - januari är räddad :)

Doftljus - finns det något lyxigare?Magiskt god doft.

Julblommor - jag älskar dem!

En drömfångare från min favorit tjej!

En vacker julgranskula till min samling och ett fint rim - känner mig omtyckt!

Jag vill ni ska veta att vi uppskattade ert sällskap igår!








Tack!

Kramar i massor
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards