Sylvia

Alla inlägg den 12 december 2015

Av Sylvia - 12 december 2015 17:08


Hej där...

Började min lördag med att köra hemma-spa!

Lång dusch, noppa ögonbrynen och lite färg. Lyxkräm i fejset (prover från Heddas tjejkväll) och lite smink på det.

Lugn och fin start på dagen. Försöker att lära mig att nyttja mina ensamma veckor på bästa sätt. De första månadernas apatiska korsordlösande då allt bara handlade om att slå ihjäl timmar och hålla ångesten på avstånd har jag så försiktigt lagt bakom mig.

Inte glömt - det kommer jag nog aldrig göra - men jag försöker!

Den finns där fortfarande, ångesten, men inte på samma vis och inte hela tiden.

Det finns personer i mitt "nya liv" som jag har att tacka för detta. 




Efter lunch knackade dessa två underbara vänner på dörren...


Doris & Kalle

De kom med fika till mig!

Ni är underbara :)


Just nu bakar jag lussebullar.

Provar ett nytt recept och kör inte på den vanliga klassiska formen. Jag känner mig som en rebell!!!

Hihi...


Dricker eftermiddagskaffet ur julkoppen och tar några munsbitar av mitt favoritgodis.


Tittar lite nervöst i ugnen för bullarna blir större och större och
S T Ö R R E!!



Ikväll är jag bjuden på middag!

Ska bli väldigt mysigt och jag ser fram emot en lördagskväll med trevligt sällskap.

Önskar er en fin kväll!
Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards