Sylvia

Alla inlägg den 16 december 2015

Av Sylvia - 16 december 2015 19:55


Hej där...


Efter en hel del pyssel står nu julgranen på plats!


När killarna lämnade mig förra fredagen lovade jag dem att när de kom till mig nästa gång skulle julgranen stå klädd och vänta på dem.


Jag står vid mitt ord!


Men den gran jag har ordnat liknar ingen annan gran vi någonsin haft förut....


Jag kan vara lite impulsiv men jag har förankrat mitt galna inköp med Oliver. Det krävdes dock övertalning och lite dealande! Melvin däremot är helt ovetandes och jag önskar att jag kunnat filma hans min när han kommer hem efter skolan på fredag.


Jag sitter här i soffan nu och tittar på granen och undrar om jag är riktigt klok......


Bild på vår gran kommer på fredag!


  


Det är reklampaus i sista avsnittet av "Bonde söker fru" så jag blir inte långvarig här ikväll.


En sak måste jag bara tipsa er om......


Många spelar julklappsleken och där brukar inte julklapparna vara så dyra, det är ju själva leken som är rolig. Men om man kan kombinera en fin julklapp, god gärning och en lagom kostnad så känns det ju såklart extra bra.


Jag har idag beställt två armband för att stödja cancerforskningen. Flera personer i min närhet har drabbats av cancer, några har klarat kampen men grannes son dog i cancer för två år sedan och min farmor och farfar gick båda bort i cancer. Ja..vi har alla säkert någon i vår närhet som drabbats.


Ett tips som sagt!


FOR LIFE


 


 


Ha en fin kväll!


Kram

S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards