Sylvia

Alla inlägg den 8 december 2015

Av Sylvia - 8 december 2015 22:47


Hej där...

Hoppar bara snabbt in här och önskar er god natts sömn.

Jag har haft en helt ok dag, men magen strular och det gör mig lite ledsen.

Som om hon kände på sig att jag inte mådde riktigt bra, så ringde min fantastiska Endometriosläkare mig i förra veckan. Vi hade ingen tid inbokad, hon ville bara ringa och höra hur jag hade det.

Hennes omtanke är guld värd. Jag har ingen annan att vända mig till när det gäller denna sjukdom. Jag kan inte riktigt återge hur det känns eller hur jag mår. Hon vet! Hon förstår!

Hon bekräftade att medicinen antagligen inte ger fullgod hjälp längre. Jag har oftare ont och mår dåligt. Huvudvärk, magont, illamående och orkeslöshet.

Var ska jag hitta energi och ork?

Förmodligen får jag medicinera mig med sprutor istället och se om det fungerar bättre. Jag som är spruträdd!! Har fått läkartid i början av januari. Är nervös redan nu.

Ikväll kom mina gamla arbetskamrater från juveltiden till mig. Jag hade tänkt bjuda på mat men orkade inte riktigt. Det viktigaste för oss är att träffas så det gjorde vi och de köpte Thai mat med sig.



Ingrid & Mimmi

Emma saknades!

Efter maten bjöd jag på glögg och julgodis, pepparkakor med ost och mina home made cookies :)

Mina fina goa tjejer!


Dessa vaser hade Mimmi gjort till mig. Vaserna är loppisfynd som hon målat om och dekorerat med bladguld. Detta för att hon sett att jag tycker om Kählervaserna, Omaggio!!

Det är vänskap! Mimmi, du äger!!!




En väldigt omtänksam person i mitt liv kom med denna nackkrage till mig igår kväll. Jag har så ont i nacke och axlar, ner mellan skuldrorna och upp i huvudet. Spänningar! Denna nackkrage värmer och vibrerar så gott i nacken.

Försöker att njuta av alla positiva, omtänksamma och fantastiska vänner som jag har runt omkring mig.
Och mina älskade pojkar!

Puss & kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards