Sylvia

Alla inlägg den 10 december 2015

Av Sylvia - 10 december 2015 18:02

Hej där...

Hoppas ni haft en fin torsdag!

Här kommer min dag i bilder :)


Julblus & röda naglar idag!


Kundlunch på Gastro med bästa jobbet och en samarbetspartner!




Smakade fint!


Efter lunchen besökte jag och Hannah Butiken från magasin 36 i Höganäs som slagit upp en pop up store på Drottninggatan 27.

Skynda fynda... Det är sista helgen i Helsingborg och 25% på allt i butiken.

En julgranskula och en glasstjärna fick det bli :)


En av de fina vaserna som Mimmi gjort till mig har fått sin placering ikväll.


Två små kvistar eucalyptus får pryda denna finfina vas!

Gillar den massor.

Ikväll blir det mys i kubik med mina älskade killar. Lax- och potatisgratängen står i ugnen och luktar ljuvligt. Efter den blir det nog lite godis och mys i soffan. Vi tjuvstartar helgen idag.

Och...lite Ernst :)

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards