Sylvia

Alla inlägg den 20 december 2015

Av Sylvia - 20 december 2015 10:46


Hej där...

Barnen sover fortfarande, bara jag och Chilla är vaken.

Jag sitter i soffan med kaffe i julkoppen och tänker på gårdagen.

Det blev en lyckad dag och kväll. Jag tror att killarna är nöjda. Jag hoppas det!


Först kom pappa till Chillas stora glädje :)


Sen kom mina bröder med sina respektive familjer.

Vi började med fika!


Barnen lekte och vi vuxna pratade och tittade på sista avsnittet av Ernst...haha! Den där Ernst...han väcker känslor! Speciellt hos männen.


Vi körde julklappsleken. Den är numera en tradition som både barn och vuxna tycker är kul.


Kusinerna på Olli's rum!

Efter leken fixade jag och storebror med julmaten.


Mums!


I vanlig ordning äter man för mycket...


Lillebror...snyggis!


Idag är en ny dag!
Vad ska ni hitta på?

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards