Sylvia

Alla inlägg den 11 december 2015

Av Sylvia - 11 december 2015 19:22


Hej där...

Nu är det fredag...igen!

När jag kramade om mina pojkar imorse innan de gick till skolan sa jag till dem att nästa fredag när de kommer till mig står julgranen här och väntar!

Helt sjukt...men sant.


Nästa lördag ska vi fira vår julafton.

I veckan som kommer ska det inhandlas julklappar till julklappsspelet och en massa julmat.
Pappa och mina två bröder med familjer kommer och firar julen med mig och mina pojkar.


Vad ska ni hitta på i helgen? Är det panik med julklappsinköpen. Julstressar ni eller tar ni det lugnt?

Jag fattar inte ens att det snart är jul.

Gick en tur på stan på lunchen. Försökte suga in någon slags julkänsla.

Jag kikade på den glittriga toppen som jag nämnde i gårdagens inlägg (till nästa veckas julbord). Ni vet...den där vanliga frågan om vad man ska ha på sig!!


Jag köpte den! 


Men... det kan eventuellt bli en klänning som jag hittade i gömmorna i huset istället...och då sparar jag toppen till nyår. Känns bra att ha två alternativ att välja på så får dagsformen på torsdag avgöra.

Ja...ni tjejer förstår :)

Dagsformen är viktig!


Glitter & glamour till svarta, blanka brallor! Kan funka hoppas jag.

Om det nu inte blir den lilla svarta :)


Just nu halvslumrar jag i soffan!

Nu ska jag vänja mig vid tystnaden igen.


Njut av er fredag och krama varandra!
/S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards